12 november 2013

Plastic weekoverzicht #20

Dit is ons plastic afval van de afgelopen week.


Zoals altijd, hieronder een overzicht per categorie.

Zakje van een stukje vlees van de biologische slager
Hoekje van zakje gist

Gist gebruik ik eigenlijk niet meer. Ik heb nog wel wat gist liggen en dat maak ik op. Ik gebruik het als ik voor andere mensen iets bak, bijvoorbeeld brood. Gek genoeg houdt namelijk niet iedereen van zuurdesem brood. 

Een Chinees tussendoortje - gekregen van collega net terug uit China.
Hoekjes van zakken gedroogd fruit
Tempe
Boterhamzakje (ze achtervolgen me!)
Verzegeling van potjes voedingssupplementen
Verzorgingsproducten: Tandpasta, flosgereedschap en antibacteriele handgel
Huishoudelijke artikelen: azijn, toiletpapier, 1 vuilniszak
(verpakkingsmateriaal van) plastic gebruiksartikelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten