26 september 2013

Plastic weekoverzicht afl. 14

De afgelopen week lagen mijn prioriteiten elders. Vandaar een week radiostilte.

Hier volgt alsnog het plastic weekoverzicht van vorige week. Dit was ons afval van zondag tot en met zaterdag. Gezien we twee verjaardagen gevierd hebben en het plastic in Biobox een prima score!



Zoals gebruikelijk
hieronder een overzicht per categorie.



Kombu zeewier
Kombu zeewier kocht ik altijd bij Ekoplaza. Daar zit het tegenwoordig niet langer in het assortiment. Ik gebruikte de zeewier (samen met laurierblad) als ik peulvruchten kookte. Dit schijnt ervoor te zorgen dat de bonen sneller garen en dat ze lichter verteerbaar zijn.

Suiker
Afgelopen week hadden we niet een, maar twee, verjaardagen. Voor mijn collega's had ik peperkoekmuffins gebakken. Daar heb ik de laatste suiker uit deze zak voor gebruikt.
Hoekje van zak rozijnen
Hele oude verpakking geschaafde amandelen
Vitamine pillen
Vis uit de vriezer
Kokosblok
Kruiden en specerijen
Chocolaatjes uit Biobox
Zonnebloemolie
Stukje van verpakking kamutwafels uit de Biobox
Onduidelijk stukje (toiletpapierverpakking?), haarelastiekjes en plakband

Geen opmerkingen:

Een reactie posten