28 augustus 2013

Markt!

De opbrengst van vandaag: een pond kleine witte bonen, een pond rode linzen en een pond kikkererwten. Totaalprijs: €6,90. De peulvruchten zijn verpakt in papier. Ik had de peulvruchten eigenlijk in mijn Re-Sacks willen laten doen. Maar ik was de zakjes vergeten te wassen. Omdat ik ze een paar dagen geleden gebruikt hebt om noten te kopen bij Ekoplaza, zat er een bruine waas op de zakken. Niks mis mee, maar zag er gewoon niet zo fris uit en daarom durfde ik ze vandaag niet te gebruiken. Dit overkomt me vaker, dus misschien moet ik wat extra Re-Sacks aanschaffen.


Op de markt zag ik trouwens ook losse witte quinoa. Een halve kilo kost €4,20. Kiloprijs is dus €8,40. Dat is goedkoper dan de quinoa van Joannusmolen bij Ekoplaza (€11,86/kg), maar duurder dan de huismerk quinoa van Ekoplaza (€7,98/kg) en die van Lassie (€7,45/kg). Ik ga dus voortaan voor de quinoa van Lassie bij Albert Heijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten