4 mei 2013

Markt

Op twitter kreeg ik de tip eens naar de markt te gaan. Daar worden misschien producten zonder verpakking verkocht. Goed idee. In mijn stad is op woensdag een biologische markt. Van 9:00-18:00. Ziet er super uit. Op de foto's die ik heb gevonden zie ik o.a. maanzaad, rode linzen en sesamzaad. Geweldig!

Bron: http://www.biojournaal.nl/fotoalbum/PAViewPhoto.asp?ID=2313&AlbumID=37
Maar omdat ik in een andere stad werk, kan ik in principe niet overdag naar de markt. Tenzij ik een dagje thuis werk, maar dat zit er deze week waarschijnlijk niet in. Daarom heb ik ook even gekeken naar een biologische markt in Amsterdam, waar ik werk. Er zijn er een paar doordeweeks, waaronder een op de Albert Cuyp markt. Op woensdag van 9 tot 17.

Bron: www.parool.nl

Deze week ga ik dus de markt op. In mijn eigen stad of in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten