24 april 2013

Groente en fruit: Re-Sack bestelling geplaatst

Binnen tien minuten (!) na het sturen van mijn vraag naar Re-Sack ontving ik al een reactie. Sjoerd van Re-Sack schreef:
"De Re-Sack small is wel kleiner dan de Re-Sack Voile en vooral dan de de Net versie. In de Net versie passen zeker 1-2 kg appelen, grote krop sla/andijvie etc. De Re-Sack Voile is perfect voor versgebakken brood mee te nenen. En de Re-Sack small vooral bedoeld voor noten en kleiner fruit etc."
Hij stuurde ook nog een foto mee van de Re-Sack small:


Source: http://dezeendie.blogspot.nl/2012/11/review-re-sacks-herbruikbare-groente-en.html

Ik heb twee kleine zakken besteld die ik kan gebruiken voor klein fruit zoals kiwi's en kleine groente zoals rode pepers. Verder ook drie grote zakken voor appels, uien en andere dingen. Op de website van Re-Sack: www.re-sack.com kun je een bestelling plaatsen. Prima website, maar ik vond de verzendkosten niet helemaal duidelijk.


Het lijkt dat je kunt kiezen tussen verzendkosten a €3,09 en geen verzendkosten. Het is me niet duidelijk wat de voorwaarden zijn voor beide. Misschien zijn er alleen kosten voor buitenlandverzending of wordt je bestelling langzamer verwerkt als je kiest voor gratis verzending. Ik heb uiteindelijk gratis verzending aangevinkt. Ben benieuwd wanneer ik de Re-Sacks in huis heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten