29 april 2013

Boodschappen doen met Re-Sacks

Vandaag gebruikte ik mijn gloednieuwe Re-Sacks tijdens boodschappen doen bij Ekoplaza. Het voelde een beetje gek om ze te gebruiken, alsof iedereen naar me keek, maar dat zat tussen mijn oren. Qua gebruiksgemak doen de zakjes zeker niet onder voor een plastic of papieren zak. De stickertjes met de prijs plakte ik gewoon op de Re-Sacks. Op katoen plakken stickers natuurlijk niet zo goed als op papier of plastic, maar ze zaten er thuis nog op, dus ook dit was geen obstakel. Omdat de zakjes toch iets wegen, heb ik de rode pepers eerst los gewogen en daarna pas in de Re-Sack gedaan. De appels en uien heb ik met Re-Sack gewogen. De kassamedewerker keek niet op of om van de Re-Sacks. De klant die achter mij in de rij stond wel, zij vroeg "oooo, krijg je die er gratis bij?". Nee, die had ik dus zelf meegenomen. Aanrader, die Re-Sacks.













Re-Sacks na een bezoek aan Ekoplaza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten